گروه نوآوران تکنولوژی زیستی(فروش تجهیزات آزمایشگاهی )

الایزا ریدر بایوتک , دستگاه سانتریفیوژ16 شاخه , انکوباتور 37 درجه

تتوی ناظر بر قند خون

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دکتر ادوارد چایو و تیم وی در حال انجام یک طرح تحقیقاتی هستن با عنوان تاتوی  ناظر قند خون این یک روش غیر تهاجمی است که مانند یک برچسب روی پوست چسبانده میشود  و از راه عرق قند خون را اندازه می گیرد . این تتو در واقع یک برچسب با دو الکترود است که اندکی الکتریسیته تولید می کند و این باعث می شود مولوکول های گلوکز که زیر پوست قرار دارند به سطع پوست امده و به این ترتیب قند خون اندازه گرفته می شود .این وسیله کاملا بی خطر و راحت است و بیمار  ان را بروی پوست خود حس نمی کند .برای ازمایش کارایی این تتو دکتر ادوارد چایو و همکارانش اولین سری از مطالعات بالینی را اغاز نموده اند که 50 بزرگسال 18  تا75 سال مبتلا به دیابت نوع یک و دو در آن شرکت کرده اند .

در حال حاضر این تاتو باید پس از هر بار مصرف با یک برچسب  جدید تعویض شود اما محققان در تلاشند نوع جدیدی را تولید کنند که بتواند یک روز کامل  روی پوست بیمار قرار بگیرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه نوآوران تکنولوژی زیستی(فروش تجهیزات آزمایشگاهی )

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

الایزا ریدر بایوتک ، دستگاه سانتریفیوژ16 شاخه ، انکوباتور 37 درجه ، فلاسک کشت سلول فیلتر دار، هات پلیت مگنت ، پلیت کشت سلول ، دستگاه ترمال سایکلر labnet، کیت استخراج Dna، پلیت pcr ، استریپ 8 عدذی pcr ، نوک سمپلر زرد فیلتر دار ، نوک سمپلر آبی فیلتر دار، مستر میکس Ampliqon، سایبر گرین ، نوک سمپلز کریستالی فیلتر دار ، لوله فالکون 15 سی سیdnas&rnase free

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 2 روز پیش